·~

Wednesday, February 10, 2010

"Selamat~ petang~,cikgu~"
今天最后一节——moral节,
全班都很乖的,
向那位大牌的请安~
她一进来,
就坐着,做她自己的东西,
过了一阵子,
她说话了:"tak belajar seronok ya..kamu semua hendak belajar atau tdk?"
全班静静~

这时,Pn.Tan敲门,
我以为他要来问关于昨天的事,
哪里知道,原来他是来找人的,
吓到~><

她继续讲
:"semalam saya sudah bincang,
mungkin akan gugur subjek moral kelas anda,
tngk guru besar meluluskan atau tak……


又在每人回应~
:"saya harap selepas CNY,tidak perlu mengajar kelas kamu lagi..

0o0那么件事,
需要搞到那么吗??
况且我是被冤枉的~
555~
只好怪自己倒霉了~
T^T
最后,
我打算向她“道歉”,
我没有错,但为了全班着想,
只好道歉~
出去道歉前,
先写稿~
哇哈哈哈哈~
深呼吸~~

我:"Minta maaf,cikgu,
hari tu saya bukan bermaksud utk memberontak
"
她说:"Saya selalu memaafkan semua orang"
我:"err..saya harap..cikgu masih dapat mengajar kami.."[很勉强><]
她:"Harap-harap."
我:"o..terima kasih,cikgu"

终于松了一口气
看!我几有礼貌~哼

整件事情,
根本就只是她一个人在乱发脾气,
还要闹到校长那边~
···

No comments:

Post a Comment